Yank Hornline

.

HAHAHA NO LIFE

Kategori: Ida!

Lovar du att vara ärlig?: yes
 
Du heter: Ida Gedin Sörli
 
Smeknamn: Ida, GS, Idich
 
Låt som när du är ledsen sörjer till?: finns många men en som är riktigt fin är With You-Chris Brown
 
Beroende av: Hästar, facebook,mobilen, kompisar:)
 
Vad tror folk om dig?: för mke negativt, men hoppas gott oxå:)
 
Vad får du oftast komplimanger för?: Ögonen typ...
 
Hur imponerar man på dig?: genom att vara sigsjälv, glad och positiv!:)
 
Brukar du skratta för dig själv?: hah mjo ibland...
 
Vad stog i ditt senaste inkomna sms?: Nej! Han får veta det först när han träffar mig. hihi...
 
Var bor du? Lilla tråkiga Hörnefors.
 
Trivs du där?: NEEEEEEJ!
 
Äger du några converse: typ nooolll äkta men 2 fejk
 
Är du allergisk mot något: solen, apelsiner tp
 
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Ida, Hejhej!?, Vem där? What´s Up?
 
Vem ringde du senast?: Sanna
 
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: en massa saker haha...
 
Antal timmar sömn inatt: runt 6
 
Sov du ensam: jajamen
 
Brukar du komma i tid: ibland, det beror helt på vars jag ska, till Rob kommer jag oftast 5min tidigare, max 1 min sen och skolan, typ 25 min tidigare osv.
 
När mår du bra: Stallet!
 
När blev du fotad senast: ojoj, who knows?
 
Hur känner du dig nu: trött, flumig osv.
 
Vanligaste färg på dina kläder: rosa, svart, blå, vit
 
Vad/vem saknar du: Meyla, Fomme, Laday!
 
Hade du en bra dag igår: utan tvekan, typ.
 
Favoritdryck på morgonen: oboy, the
 
När brukar du oftast gå och lägga dig: Nu när det är lov, oftast efter 3 annars 23-01 somnar jag
 
Är du blyg?: för nya människor, ja. men dom som inte är nya är jag G-A-L-E-N med!;) eller hur Sanna!?
 
Sysslar du med någon idrott: ridning!:D
 
Vill du hellre ha mail än brev: brev, läser aldrig mail;)
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: både jag och nej
 
Har du spytt offentligt: ne
 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jadu...
 
Är du nöjd med ditt liv: just nu? nejnej...
 
Är du bortskämd: folk brukar säga det, antar svaret är ja...
 
Vad gör du imorgon: va me sanna, sedan dra till stugich
 
Vad är det värsta du vet?: falska personer, folk som ljuger.
 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Väldigt olika, ksk 50kr?
 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: ingen aning.
 
Vad längtar du till?: Konfan nästa år!:D
 
Har du bra vänner och äkta vänskap?: jadå!
 
Vad använder du för shampoo? jadu, olika:) oftast V05
 
Vad är det finaste du fått?: Jadu typ allt
 
En speciell dag du minns: 18/7-11 ja å sannas första möte!:'D
 
Hur gammal är du: 14
 
Tycker du om någon just nu: jodå
 
Du samlar på?: Minnen
 
Gröna eller röda äppeln: röda
 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sanna,
 
Gillar du golf: jorå
 
Vilken tid gick du upp idag: 9.00
 
Har du sovit i din egna säng i natt?: jå
 
Har du strumpor på dig nu: nepp
 
Är det okej att gråta: det är alltid okej att gråta, alltid.
 
När grät du senast: nyss
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa mig mitt drömstall, ett stort stall på landet med stora hagar och i hagarna går det hingstar, valacker, ston och ston med föl, och en träningsbana, alltså en uppfödning och träningsstall för VARMBLOD:)
 
Bär du glasögon eller linser: Nä
 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä
 
När går du upp ur sängen en helg?: Allt mellan himmel å jord
 
Har du piercing: örhängen.
 
Vill du gifta dig: såklart!
 
Vill du ha barn: Ja, i framtiden
 
Solar du ofta: jarå
 
Är du bra på att laga mat: HAHAHAHAHHAHAHAHHA, tror inte jag svarar på denna fråga...
 
Är du flygrädd: ´haha, jaa..
 
Hur vig är du: inte alls
 
Är du musikalisk?: inte enligt mig.
 
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, cola,
 
Vilken är din favoritglass: BJ
 
Tror du på ett liv efter döden: typ
 
Tycker du om sushi: nepp
 
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips i alla lägen!:D
 
Bor dina föräldrar tillsammans: yesyes
 
Har du tandläkarskräck?: Om jag har, fyfan..
 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!
 
Vilken ögonfärg har du: gröna/blåa
 
Har du någon gång gråtit dej till sömns?: ja, massa gånger
 
Biter du på naglarna : nepp
 
Har du svarat ärligt på alla frågor?: Jopp
 
 
/Ida

Kommentarer

  • evelina säger:

    Jag har frågestund på min blogg! ställ gärna en fråga http://poniiriders.blogg.se/2012/july/fragestund.html#comment :) skulle bli jätte glad!

    kram!

    2012-07-06 | 12:17:25
    Bloggadress: http://poniiriders.blogg.se

Kommentera inlägget här: