Yank Hornline

.

norrbyn till hörnefors.

Kategori: Sanna!

hejsan.
jag tänker berätta lite om hur jag har flyttat runt å så.
aja det började så här jag bodde först på bangatan när jag nyss hade födds sen så flyttade vi till ett hus i norrbyn,det var det bästa som hade hänt mig just då.
för att jag gick på ett dagis i norrbyn och fick en massa bra vänner, dom bästa vänner jag fick där var rebekka och emelie! vi var med varandra nästan varje dag, sen flyttade jag och då förändrades allt!
jag började på förskola i hörnefors, jag tappade kontakten med rebekka och emelie lite grann, men sen så flyttade jag till hamnskär, när jag var ca 9 år tror jag, jag gillade det också jätte mycke för att jag fick ett eget rum! jag var så glad! men sen efter tag så började jag inte vilja sova i mitt rum för att jag hade en dörr brevid min säng och jag trodde det skulle komma ett monster,hahha.
aja sen när jag var ca 10 tror jag flyttade vi bara till en annan lägenhet här på hamnskär! jag fick ett större rum och jag sov bättre där! för att dörren inte var brevid min säng. jag kände mig tryggare. sen så när jag var ca 12 så flyttade vi igen bara till en annan lägenhet i samma trapphus, och sen efter det har jag bott här, men jag vill flytta för att hamnskär bor så långt från allt o alla! det är typ 2 km till skolan! aja förr förra året hade vi buss till skolan, det var asm:] 




norrbyn:]]


/ sanna



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: