Yank Hornline

.

Kissie!

Kategori: Sanna!

Hejsan jag tänker faktiskt skriva ett inlägg om kissie!

varför hata henne när man inte ens har träffat henne? asså jag lovar era att hon är underbar person i verkligen! jag gillar henne för att hon vågar stå  för det hon säger, go girl.

nämen asså tänk hur måååånga elakaa kommentarer hon får? asså det är typ super många, jag skulle inte orka få såå många elaka kommenterar som hur får?  tänk också hur mycke skit hon måste ta?

jag skulle vilja träffa henne för att se hur hon är i verkligheten!

asså i hennes blogg så hon ju "kissie" och i verkligen är hon ju alexandra , men i bloggen så skriver ju hon som sin blogg person " kissie" int som typ alexandra.

men jag tycker kissie är verkligen en stark person, som i genom åren har förändrars såå mycke, och hon förändrars ju på ett bra sätt. ♥

jag tycker kissie är jätte fin , hon har ju super snyggt hår skulle fan vilja ha det:)

go kissie,du är en stark tjej.





Kissie!

du är stark!


/ sanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: