Yank Hornline

.

dag 1. Min favorithäst

Kategori: Ida!

Daydream Laday
Min surkärring är helt klart favorithästen!
Hon kan vara SJUKT sur osvosv, dampar när man rider ja ni fattar,
Men jag har upplevt så mke med henne!
Hon vågar jag galoppera med om så det är snökaose:]
Kommer ihåg den värsta gången vi galopperade på ängen och det blåste så sjukt starkt så jag höll på att BLÅSA av henne! HAHHAA Men hon tog det lugnt och när hon märkte det saktade hon av till skritt sj, och hon tänker på oss osv. Hon är ju inte kelsjukaste hästen häller men visst har hon kelstunder!
En gång kramade jag henne och så la hon huvudet på min axel, det gör hon inte ofta men det visar att
hon tycker om en:)
Och sämsta gången jag körde henne var då vi skulle under en bro (järnvägsbron) och hon dampade, stegrade, backade och småskenade! men hon är min och kommer alltid vara det<3
och det härligaste med henne är nog allt! och häftigaste är att hon faktiskt kan tölta!:)
Har töltat på henne typ 10 gånger nu!:D
Sjukt mysigt i skogen och hon börjar tölta,
Min fina tjej!
Ingen får ta henne, hon är MIN

Saga
är faktiskt en av mina favorithästar, hon är otroligt mysig och pigg:)
Har bara kört henne 1 gång men vill självklart det igen!
Hon är dunderpigg och det är gilla för mig!:D
Jag ÄLSKAR pigga hästar!
Skulle värkligen inte tacka nej för att få köra henne igen!
Fruitful
Frulle är DUNDER snäll!
Vill verkligen inget ont! Han är fin, snäll och tjurig såklart!:]
Vet inte riktigt varför men jag fastnar alltid för tjuriga, pigga och bråkiga hästar faktiskt:)
Men han är bäääst,
Månstorps Magnum (Till vänster)
Sjukt fin ponny, som jag gillar, pigg men inte het (HAHAH het:]])
Och han är dunder fin!
Han är bara BÄST!
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: