Yank Hornline

.

Alla som gillade på fb..

Kategori: Sanna!

Hejsan jag hade en sån där alla som gillar ska jag skriva lite om så här kommer alla;
Ida Holmberg: Du är snäll o fin! Du är verkligen en sann vän! älskar dig!
Julia Holmgren: Du är en av mina bästa vänner! du finns där för en! du göra vad som helst för mig! jag älskar dig julia,snälla lämna mig aldrig,lova.
Ebba Abrahamsson: Jag har aldrig träffat dig, men du verkar snäll och är jätte fin!
Elsa Walther: Du är jätte härlig tjej! du är jätte fin och snäll! och super bra i innebandy!
Joella Snickars: Du är jätte fin och snäll! jag skulle vilja träffa dig snart! saknar dig!
Sofia Hemström: Du är jätte fin och snäll! en härlig tjej!

Julia Ekstrand: Du bruden du är super härlig! jag saknar dig verkligen det är typ huuuundra år sen vi träffades , träffas snart? när kommer du till hfors?
Linn Hallen: Du är jätte snäll och super fin! du är jätte strak kom ihåg det linn!
Haizel Marindi: Jag känner dig inte så bra, men du värkar jätte snäll och fin!
Elin Johansson: Du är super duper snygg! jag hoppas vi kan göra nåt snart!
Frida Avander: Jag känner dig inte så bra! men du värkar snäll!
Mikaela Berggren: Du är jätte bra på att sjunga! hoppas vi kan göra nåt snart! det var lääängesen!
Alva Forssen: Du är härlig tjejen! du är jätte bra på innebandy o fotboll! hoppas vi kan göra nåt snart!
Stefan Thörnblom: du är fin och snäll! jag känner dig inte så bra!

Maja Stålendahl: Du är underbar! jag älskar verkligen dig! du får mig alltid att le!

Maria hedlund: Jag känner dig inte så bra! men du är super snygg och snäll! jag skulle gärna vilja lära känna dig bättre!

Emma Johansson: känner dig inte så bra, men du är fin och snäll!

Julia Öberg: Jag har känt dig sen jag var liten! du är helt underbar! jag älskar dig!

Emma Holmbom: Du är jätte bra på innebandy! du är fin och snäll!
Ronja Ericson: Du är jätte bra på fotboll! det var längesen vi träffades! saknar dig!
Ida Sörli: Du helt fucking underbar! jag älskar dig min fru! du är mitt allt! lämna mig aldrig! du och jag mot världen!
Maja Andersson: Du är jätte fin och snäll!
Signe Forssen: Du är super gullig och snäll!

Rasmus Forsmark: Heheheheheh vad ska man säga om dig,känner dig inte så bra..men du är väl snäll.
det var alla!
/ sanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: