Yank Hornline

.

5 saker ni inte visste om mig!

Kategori: Sanna!

1. Jag kan inte bada typ vid båtar eller typ vid bryggor! för att det känns som att nånting ska komma och dra ner mig till vattnet och jag kan inte hellre bada i djupt vatten för jag vet inte vad som finns i vattnet.
den ända båt jag kan bada vid är farmor och farfar båt! den på bilden! och där kan jag också bada på djupt vatten för att det finns bara sand och sten ( asså på dom ställerna jag har badat på)
2. jag har fobier för spindlar och ormar.
jag kan säga att jag kan kolla på spindlar och ormar! men jag kan håll i ormar Men inte spindlar fast jag vågade göra det förra året! det är mina händer man ser på bilden.
3. Jag har svårt att säga nej,asså om nån frågar nåting har jag svårt att säga nej. För det känns som att jag sårar den.
4. Jag vill flytta till finland för att komma närmare min släkt! pappas släkt är i finland och jag har inte träffat dom på 13 år! jag pratar med dom i tele 1-2 gånger per år i typ 2 min varje gång! det känns jobbigt att inte få träffa dom!
tycker denna bild är passade! ( FRÅN WEHEARTIT)
5. Jag har en riktig farfar men han lämnade familj så den farfar jag fick här i sverige (eftersom pappa är adopterad) han är fan min riktiga farfar! han fanns alltid där han kunde hämta mig vars som helst. jag fick pengar av han hela tiden. han var den perfekta farfar. jag saknar dig farfar! snart är det 2 år sen du lämnade mig här på jorden. men jag ska leva för dig.
DU ÄR BÄST FARFAR!♥
/ sanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: