Yank Hornline

.

Nolife?

Kategori: Ida!

1. Är du singel? nej jag har ju min kära fru Sanna!
2. Bästa killkompis? Jaduuuu, tror killarna i stugan (men är inte såå säker;])
3. Bästa tjejkompis? ANNA, Jenny och Sanna!
4. Röker du? nej fyfaen
5. Fullständigt namn? Ida Linnéa Gedin Sörli
6. Födelsedag? 6 Juni
7. Är du helsvensk? Nej,
8. Om inte - vad är du?  Mamma är svensk pappa är norsk
9. Vem ringde dig senast? Pappa
10. Vem smsade dig senast? Anna IHATEUUUUUU;*
11. Vem kramade du senast? Jaduuuuu ingen aning;)
12. Vem pussade du senast?  Min hund-.-'
13. Vem var du tillsammans med senast? hmm.. jadu vet faktiskt inte!:)
14. Hur är relationen till ditt ex idag? Vänner ithink
15. Roligaste personen du vet? Anna, Sanna, Jenny, typ alla i min kääära klass!<3
16. En snygg kille? Heheh, Frulliiiiis:D och Yardlay, Anton och Källsjöpojken!:) GLÖM INTE HAMPUUUSPUSS OCH YANKEN
17. En snygg tjej? Anna, Sanna
18. Vem träffade du senast & vart någonstans? Jadu, Julia, Anna och Agnes utanför bildsalen
19. Ögonfärg?Grönblåa
20. Vem såg du senast? Mamma å pappa?
21. Har du någonsin förlorat en vän? ja:/ min bestaven!
22. Vad åt du senast? Ojdå, en vegomacka på skolan!
23. Vad drack du senast? Cola!:]]<3
24. En vacker person? Sanna, Anna, Jenny
25. En snäll person? Anna, och alla i min käääraa klass!<3
26. En gullig person? Frida
27. En jobbig person? Viola
28. En konstig person? Carola
29. En med magrutor? Killarna i klassen
30. När skrattade du senast och varför? Idag i bilen påväg hem, för pappa berätta en as kul grej!:D
31. När grät du senast och varför? Ojdå, läänge sedan! Kanske i våras för Margit var as dum!:)
32. Vill du ha ditt ex tillbaka? nej...
33. En du saknar? Julia<3
34. Ditt humör just nu? *Happyface*
35. Hur många vänner har du på facebook? 331
36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? vem ork kolla? Okej kaaanske jag!:]
37. Har du skilda föräldrar? Nej
38. Hur många syskon har du? inga
39. Din favoritfärg? Rosa, turkos och vanlig blå
40. Nån du vill träffa? Mormors faster Ingrid!<3 (miss U) och självklart Laday och Frulles päron!:)
41. Äckligaste du vet? Surstömmning, sill och självklart blodpudding! *spyr* oj just ja glömde POTATISBULLAR-.-'
42. Godaste godiset? Ojdå, Lakris (som jag tackar Jessica finaste Asplund som lärde mig att äta tacooo!:D) och jadå nougaaat<3
43. Godaste läsken?Fanta Exotic
44. Har du någonsin brutit mot lagen? Maybeee;)
45. Är du kär just nu? näääää
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: