Yank Hornline

.

Ida sörli

Kategori: Sannas gillningar från FB

Ida sörli du är min andra halv! utan dig skulle jag inte ens kunna leva!
förra året i augusti blev vi super bra vänner! och jag vart så glad för det!
nu ska vi göra 2012 till det bästa året nånsin! hästar,sol och bad och bara ha skoj!
du är min allra bästa vän!
asså du är luften i mina lugnor!
du gör mina dagar! jag skulle inte klara mina dagar utan dig!
jag ha så många minnen med dej! men fler blir det!
gumman hoppas du förstår att jag älskar dig precis som du är!
du är det finaste jag vet!
Du och jag mot världen,eller hur?
du är fan den underbaraste jag vet!
jag skulle kunna dö för dej!
du gör mig stark!

i was born to tell you i love you!

hoppas du och jag kommer vara bästa vänner forever!

du är bara min!!!

/ sanna







Kommentarer


Kommentera inlägget här: