Yank Hornline

.

hahhahah nolife

Kategori: Sanna!

1. Är du singel? nej jag har ju min kära fru ida!
2. Bästa killkompis? Jonas tror jag det blir då!
3. Bästa tjejkompis? Ida,alexandra och julia kan inte välja nån av dom!
4. Röker du? nej usch fy blä.
5. Fullständigt namn? Sanna Caroline Eriksson
6. Födelsedag? 23 augusti.
7. Är du helsvensk? Nej!
8. Om inte - vad är du?  jag är halv svensk och halv finsk!
9. Vem ringde dig senast? Ida!
10. Vem smsade dig senast? Ida
11. Vem kramade du senast? Alexandra.
12. Vem pussade du senast?  min katt flisan.
13. Vem var du tillsammans med senast? hmm.. ja du en kille som hette ahmed
14. Hur är relationen till ditt ex idag? Vi är inte ens vänner.
15. Roligaste personen du vet? Ida och julia.
16. En snygg kille? jadu..det finns många men jag kan ta en av dom och det är ju såklart yankhornline!:D
17. En snygg tjej? Ida såklart!:D
18. Vem träffade du senast & vart någonstans? Farmor hos henne igår:)
19. Ögonfärg?bruna gröna tro ja.
20. Vem såg du senast? Jessica i min klass.
21. Har du någonsin förlorat en vän? ja tyvärr så har jag ju det.
22. Vad åt du senast? ryssröra med pitabröd.
23. Vad drack du senast? te imorse!
24. En vacker person? Ida
25. En snäll person? Alexandra
26. En gullig person? Jonas
27. En jobbig person? Ulla.
28. En konstig person? Ulla.
29. En med magrutor? nazer hahaaaaaa...
30. När skrattade du senast och varför? igår för att min pappa berättade nå roligt!
31. När grät du senast och varför? i onsdags för jag saknade min farfar.
32. Vill du ha ditt ex tillbaka? nej tack..
33. En du saknar? Ronja!
34. Ditt humör just nu? Super glad det är ju fredag!
35. Hur många vänner har du på facebook? 550!
36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? jag vet inte orkar inte kolla.
37. Har du skilda föräldrar? nej
38. Hur många syskon har du? en bror.
39. Din favoritfärg? Rosa.
40. Nån du vill träffa? Min farfar o ronja o amanda!
41. Äckligaste du vet? Surstömmning.
42. Godaste godiset? romerska bågar.
43. Godaste läsken?coca cola såklart.
44. Har du någonsin brutit mot lagen? ja ddet har jag tyvärr..
45. Är du kär just nu? nja..





/ sanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: