Yank Hornline

.

Friluftsdag!:D

Kategori: Ida!

hade ju friluftsdag igår och va i bygsiljum. sjukt kul!:D
bästa backarna hahhha, nybörjar backarna!;)
första gången jag åkte slalom!;)
Anna (min spanich lärare) var där och Carola (min idrottslärare) och båda tyckte jag var grym som kunde åka lift och slalom själv!:D
faktiskt, inte för att skryta, så kunde jag åka en kanska brantare (familjebacken) efter 3:dje åket och ramlade ALDRIG!:D<3
fett nöjd!:]<33
Ska iaf börja åka slalom nu:)
efter slalom så åkte vi en resa på 1 timme och 20 min till skolan, då tog jag och farre bussen till V-plan så tog jag bussen till sjukhuset och mötte pappa och dom skjutsade mig till travet:)
Vi hade konbana och blev ganska förvånad när Saga va med!
Liksom piggisen!;)
Men jag och Alice körde henne och hon var så sjukt fin!!!!<3
värsta lugna traven!
men ibland fick hon självklart gasa på;)
och duktiga Alice körde på snödrivan vid transborterna så hon höll på att falla av vagen! hahhaha<3
haha iaf berättar om dagen senare, för jag ska möta sanna vid kiosken nu!:D
kram!
/Ida
Backarna som fanns!:)
B & C åkte jag!;)
dom lättaste hahha!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: