Yank Hornline

.

5 saker ni inte visste om mig (okej kanske ni visste!:])

Kategori: Ida!

1. jag är halvnorsk, min pappa kom från norge när han var 18år flyttade han till skhm och när han var 22(?) träffades han och mamma:)
Och alltså bor min farmor, farfar, kusiner och farbror och faster i norway!:)
Hurtigruten
2. När jag var liten var jag pojk-flicka och det var jag tills jag var runt 6år.
Igentligen är jag det hela tiden men nu är jag mer flikka:]
3. Jag har ALLTID tyckt om hästar när jag var liten ville jag ha en ponny på min balkong i skhm:]
4.Jag bodde i skhm tills jag var 4år
Jag trivdes GRYMT  bra!:) Men jaja, trivs bättre uppe i kallla norrland! *norrlänskdialekt*
(Min förra lägenhet i  Brandbergen, stockholm)
5. Jag  HATAR när man säger samma sak 2 gånger!
Det är otroligt störande och jag får lätt damp.
Jag blir dampig på en massa saker så ibland undrar jag om jag har ADHD:/
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: