Yank Hornline

.

kiss it goodbye

Kategori: Sanna!

hejsan!
snart ska jag och ida sova, vi ska upp jätte tidigt imorrn! klockan 04.40 ringer klockan!
vi ska ta 06.02 bussen in till stan, så vi är cirka 07.30 i stallet:)
längtar!!
jag går jätte gärna upp tidigt om jag ska till stallet haha:D
som ni kanske märker uppdaterar vi inte lika mycke, vi har ingen blogglust!
vi får se när den kommer tillbaka!
sen på tisdag ska vi också upp tidigt!
jag och ida tar med oss våra kamera och kommer fota när vi får tid!
vi ska ju jobba inte fota haha;)
jag älskar verkligen livet just nu!
jag är i en bubbla med lycka, den får ingen förstör!!
just nu skiter jag i alla som vill trycka ner mig, jag lever mitt liv! det betyder bara att dom har inget liv, så dom vill bara leta fel i ens annans liv.
det är så sjukt..
medans ni letar fel i mitt liv, så lever jag mitt liv och ha roligt.
jag har inte så mycke mer att skriva.
Åbner Hornline♥
/ Sanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: