Yank Hornline

.

hey, show me how you do.

Kategori: Sanna!

hejsan bloggen!
idag har varit en toppen dag!
först engelska,so och b-språk, sen vart det lunch, matte och sen var vi bara tvungen att ha No i 10 minuter för att v skulle sluta 14.00:]
sen ikväll har jag varit och badat med alexandra, så sjukt härligt och prata med henne, jag kan verkligen prata med allt till henne hon säger inget!
och hon är verkligen en super vän(L'
aja imorrn så ska jag skriva klart NU-delen på livsboken, sen efter skolan ska jag och ida gå och ta en spruta mot livmodershals cancer!:p
jag hatar sprutor, men jag tar hellre denna spruta än att få cancer!
sen på kvällen ska jag få ida i hennes stilbyta dags outfit.
ni kommer få er ett gott skratt ska jag lova:P
jag vet vad hon kommer ha på sig och jag kan inte tänka mig henne i de kläderna, hah:]
nämen aja:]
jag vet att detta vart ett långt inlägg, men jag gillar verkligen att skriva av mig ibland, sen på torsdag har min skola för 7-9 fotbollsturning:p
sen slutar vi 14, då har vi lov:D
då kanske det blir nyåker , eller så blire att vara hemma;]
men hoppas självklart på nyåker, jag ska ju fota laday,hampus och frulle, ida ska ju vara hästvakt:]
annars om det inte blir nyåker, så ska jag till umåker på fredag och se när kjällsjö pojken startar!
jag hoppas ju självklart att han vinner, men han har inte startat så många lopp förut, så man ska inte ha så stora förväntningar! :) 
aja godnatt <3
jag säger till den personen som har läst allt detta, bra gjort:]
/sanna
KJÄLLSJÖ POJKEN (FUX) OCH SCHUVIN (SVART)

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Hej!

    såg att du fotade ponnykvalloppet på umåker idag (6/4) och jag undrar om du fick några bilder på häst nr tre? :)

    2012-04-07 | 01:26:57
    Bloggadress: http://winitofficial.blogg.se/
  • Ylva säger:

    Nämen. Schuvin är ju min kompis mammas nordis! =)

    2012-04-09 | 08:17:24
    Bloggadress: http://umeaequestre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: