Yank Hornline

.

torsdag den 15/9 ! fortfarande sjuk (y'

Kategori: Sanna!


Känslan att få vara med en häst man älskar är obeskrivlig!
jag kan inte beskriva det!
när jag är med en häst jag älskar så släpper allt som händer i mitt liv!
hästarna får mig att känna att jag har det bra i mitt liv!
jag behöver inte tänka på nåt!
jag är bara  fri känns det som! 
--
btw, jag hoppas jag snart bli frisk så jag kan fara och kolla hur mina sötnosar mår!
hoppas dom mår bra!
jag har ju snart varit sjuk i en vecka!
men imorgon så ska jag fara till vårdcentralen och få hjälp mot min hosta!
och imorgon äre fredag!
hoppas min sister ida har det bra!
hon är ju iaf frisk!
--

sen så vill jag rekomendera er en blogg om en tjej jag känner!

hon är en sjukt snäll person! :)
jag vill lära känna henne bättre!
hon är gravid med ett barn! hon kommer bli en bra mamma♥
saknar dig daniela!
(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: