Yank Hornline

.

systemkamera!

Kategori: Sanna!

Hejsan kl 18 idag får jag min systemkamera!:)
det blir en nikon D3100!
ida har en likdan kamera!:)
så jävla najs!
ikväll så ska jag vara med ida! sen måste jag träna till en massa prov jag har! 8:an suger verkligen! det är typ bara prov,prov,prov och prov! aja som tur har vi inget svenska eller engelska prov i terminen!:D
det är fan asm! idag var det ju skola som vanligt! vi skulle se på teater idag! men såklart så kunde vi inte det pga att teater gruppen trodde det var imorrn! så faiL! aja vi får se när det blir! får kanske höra det på nästa elevrådsmöte! som jag inte vet när det är! haha,jag är glömsk.
jag har inte så mycke mer att skriva om!



SNART BLIR DU MIN! OM  15 MINUTER OCH 3 TIMMAR!

Kommentarer

  • Felicia♥ säger:

    Sv: hej, hehe tack fina du.

    jadå det ska jag vara!^^



    Visst kan vi det , säg till när du lagt till mig ^^

    kram♥

    2011-09-27 | 16:31:00
    Bloggadress: http://mehpalla.bogg.se

Kommentera inlägget här: