Yank Hornline

.

Ändrade planer!

Kategori: Sanna!

Hejsan om nu ida har tur och hon lyckas över tala sin mamma om att jag får hänga med till nyåker!
hoppas hon lyckas övertala!
--
håller tummarna!


--
Jag vet inte hur länge till jag orkar!
du är borta!
jag klara mig inte utan dig!
asså varje dag för mig är en kamp utan dig!
varje gång jag tänker på dig,så kommer det alltid fram bilder!
fast du kommer alltid vara en ängel i mina tankar.
jag önskar jag bara kunde spola tillbaka tiden då du fanns!
då allt var bra!
men just nu är min liv bra, men det är inte perfekt.♥
men om du hade funnits hade det varit perfekt!
att få dina varma kramar!

jag saknar dig farfar med hela mitt hjärta! ♥



En film som min farfar hade filmad! när jag var typ 1 till 3 år!
LOVE♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: