Yank Hornline

.

Måndag.

Kategori: Sanna!

tjenare! sov till 9.30 idag! kunde inte somna om-.-''
aja idag vad ska jag göra? vet inte.
aja igår så var jag med ida och hennes kompis anna!
vi hade jätte roligt! vi sminkade varandra, ni får bilder från ida hehe.
hehe jag har tråkigt.
alexandra ringde nyss, hon ville vara med mig!
yeah!

bjuder på lite gamla o nya bilder;


asså omg,vad jag saknar dej chamie! du var fan en toppen häst! jag älskar o saknar dej!
jag minns när jag o amanda var i stallet o vi skulle gå in med dej! haha minnen.♥


herregud , vad jag saknar dej kajsa! det är mer en ett år sen du flyttade! men jag hoppas du mår bra!
jag minns förutom när jag kunde gå till dej varje dag för att du bodde ca 100 meter från mig,
det var så roligt! men sen flyttade du!♥


oj vad liten bild men aja!:D såå gullig bild på dej kajsa! saknar dej!


maharajah du är såååå snygg, vill ha dej!

saknar dej ramira du är sååå söt! ( strunta i mitt fula face och kolla på ramiras)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: