Yank Hornline

.

hejhej

Kategori: Sanna!

hej just nu sitter jag i skolan och ska snart ha svenska!
och jag ska svara på idas komentar; ida när du ser detta vill jag bara säga att jag kommer till dej på söndag om det går bra?
aja jag börjar om ca 25 minuter hehe
sen bär det av till stan för att köpa vinterkläder..sen när jag kommer hem ska jag plugga,plugga osv..
riktigt liv man har!
jag saknar ida såå super mycke!
jag har inte varit med henne på år känns det som!
och snart är det ju tävling på umåker då ska jag dit med min pappa(han jobbar ju där)
min mamma ska kanske också börja jobba där det skulle vara jätte roligt om dom båda börja jobba där.
och sen ska jag  säga att jag börjar få tillbaka blogglusten pga att vi inte har fått nåra elaka komentarer på ett tag och det är jätte roligt att vi inte har fått det!
jag har hela min helg planerat:
fredag: familjemiddag,ug.
lördag: eila!
söndag: ida!
kommer bli en asm helg känner jag på mig!
jag får ju tillbringa den med dom bästa!
eller den bästa bästa är ju moa såklart men!
aja det kommer ändå bli en jätte asm helg!
jag vet inte vad jag mer ska skriva mer än att jag gillar inte skolan,börjar bli less på skolan!
men taggar höstlovet som satan! ska jag säga!

hejdååå bloggar kanske mer ikväll! (LL)


MANGEBUS!♥

Kommentarer

  • Anna säger:

    haha skabbild på mange :( Han såg ju ut som ett troll:((

    2011-10-13 | 22:29:45
    Bloggadress: http://ponnytravarnas.blogg.se/
  • Anna säger:

    Sv: ÅÅh har du?:) Vore skitsnällt om du kunde skicka dom eller så?:) När är bilderna ifrån?

    2011-10-13 | 23:00:49
    Bloggadress: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: