Yank Hornline

.

DAGAR

Kategori: Ida!

Dag 7 min bästa vän

Sanna

Linnsan<3 (a'

Anna<3

Självklart hästarna i mitt liv;)
Frulle, Laday, Hampus å Cassie!:)
Fast klaga inte på att ja har förkorta stigbyglar på Hampus:]
Har ofta korta på han för han är ju bara 6 år!:)



Dag 8 ett ögonblick

När jag ÄNTLIGEN fick sköta om Laday!:)
Jag hade ofta gått förbi å suckat och tänkt "åh, tänk om jag fick sköta om dom hästarna!"


Dag 9 mitt första kärlek¨
HOPPAR ÖVER;)


Dag 10 Det här hade jag på mej idag
haHahha ingen bild men morgonrock;)


Dag 11 mina syskon
Har inga syskon...


Dag 12 i min handväska
Har ingen handväska:)
men i min väska har jag nu idrottskläder


Dag 13 Låtar jag lyssnar om och om igen
Många orkar inte rabbla upp alla;)


Dag 14 en hemlighet
Har många bla. Att jag ALDRIG travat barbacka:]]]


Dag 15 mina drömmar

Att en dag få en egen häst!:)


Dag 16 det här är jag mest beroende av
HÄSTAR å min NIKON D3100:D¨



Men jag vill ju inte gå i det där "kleggiga" å "läskiga" leran jue!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: