Yank Hornline

.

23 oktober 2011

Kategori: Ida!

Sov hos Anna inatt :)
Vaknade 3 gånger utav att hennes hund  tog min kudde;p
Aja iaf vi for till stallet runt 10.30 å så skulle jag rida Hampus till sjön men det gick inte han med på....
Så Robert longerade han ist:)
Hans bakben var 3 meter upp typ.
Han galopperade, sparkade bakut, stegrade, galopperade, bockade, sparkade bakut, galopperade osv.
Sedan red jag Frulle till reningsvärket å då fick han galoppera ganska mke.
Vi körde ut han i ca. 1 och en halv(?) timme:)
Sedan har ju Laday inga skor fram och ont i ryggen så vi longerade henne bara lite lugnt!:)
Men börjar med dagar nu! (Nya orkade inte med dom andra...)

1 - min häst
2 - min drömhäst

3 - min hästs utrustning

4 - mitt bästa hästminne
5 - min favoritoutfit

6 - jag hissar
7 - jag dissar
8 - en häst jag saknar
9 - min dröm 
10 - mitt mål med ridningen

11 - jag måste träna på
12 - jag är bra på
13 - mitt stall
14 - hur allting började
15 - min förebild

Alla kommer va tids...
Orkar annars inte:]
Aja kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: