Yank Hornline

.

skolan,trååååååkar-.-.-..

Kategori: Sanna!

hejsan sitter på skolan just nu, vi har elevens val.
jag är inte med så fick låna jessicas dator och skriva klart min so uppgift! är nu klar med den.
jessica är så gullig att hon lånar ut sin dator.
hon är en sån vän alla borde ha. jag skrattar alltid med henne.
älskar dig jessica!
nu så sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 15:40! så jag får åka hem.
är jätte trött orkar inte sitta här på skolan.
det blir typ snart mörkt!
typ om 1 eller 2 timme.
óm jag kunde så skulle jag vilja just nu bara fara utom lands hela vintern och komma tillbaka i typ mars?
fatta hur skönt det skulle vara.
det skulle vara en dröm just nu.
aja jag ska få en one piece,det blir ju bra så kan jag mysa med den i vintern. när det blir typ 30 minus.
jag har inte så mycket att skriva.
jag har bara anmält tråkigt just nu, finns inget att göra! förutom att vänta på att klockan ska bli 15:40,
det är typ 30 minuter kvar? ;ooo
det är en evighet.




Ge mig sommar nu!!♥






Laday ♥ Ida!

( ida gör ju inte seriösa minner på vissa bilder )
men dom är ju ändå så himla söta tillsammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: