Yank Hornline

.

hejsan

Kategori: Sanna!

  • Hejsan, tänker kanske skaffa en till blogg som bara vissa ska veta, så jag kan skriva av mig om privat saker som jag inte vill skriva av mig här. för jag vill inte att alla ska veta, men jag kan säga att vissa saker kommer jag skriva av mig här som inte är så himla privata, eller vi får se om det ens blir nån sån. jag tänker inte göra nåra depp inlägg här på den här bloggen. den här bloggen ska vara glad o den ska handla om hästar inte om mitt privata liv.

    nu går vi till nåt helt annat, ska bara säga att jag har en helt otrolig helg framför! jag ska träffa elin, har inte träffat henne på länge.
    sen så har jag ingen skola imorgon, men jag berättar inte varför. det behöver inte alla veta.



    älskar dig ida,vad som än händer!
    du är världens bästa kompis jag har haft!
    du är vacker ska du veta.
    du är super snäll.
    jag kan skriva så mycke om dig.
    det går inte å beskriva med ord hur mycke du betyder för mig.
    om jag förlorar dig, förlorar jag hela mitt liv.
    du är bäst ida ska du bara veta.
    vi har världens bästa sköthästar, jag kommer aldrig att släppa dig.
    du är världens roligaste personer jag har mött.
    hoppas att du aldrig lämnar mig.
    jag är ingeting utan dig ska du bara veta. jag älskar dig sjukt mycke bästa vän!
    jag kanske inte ska skriva så mycke, men det finns sååå mycke mer jag vill skriva om dig.
    jag skulle kunna skriva en hela bok om dig typ.
    du betyder sjukt mycke gumman.
    du är , du är bääääääst.




    alla borde ha en kompis som ida.



    // SANNA! PUSS O KRAM

    OCH GODNATT ALLA SÖTA!



    flisan älskar dig biiiiitch

Kommentarer


Kommentera inlägget här: