Yank Hornline

.

Closseau

Kategori: Ida!

Idag på ridningen fick vi välja mellan ganska få hästar.
bla. Jackpot, Onco, Sudden, Alert, Denver, Closseau, Diana, Vicky tror det bara var dom.
Iaf vi hade hoppning på schemat och vi började med bommar.
Sedan var det travbommar, kryss, travbommar hoppade vi.
Sedan efter det red vi en Dubbelhinder
(bilden är frånblocket!)
Det är ju inte äkta hinder;)
plus hoppade vi inte sååå högt.
Aja, vi hoppade det hindret 50cm sedan 70cm:)
Iallafall sedan skrittade vi alla över på andra ridbanan utom Agnes och Tova tror jag det var!:)
Då tränade jag dressyrprogramet lite granna!:)
kom till galoppen sedan var det min tur!:)
Iallafall jag hoppade bana på 50cm:)
Här är banan:
Här är en bild på Closseau och Onco:
<-Closseau, Onco->
<- Yster, Closseau ->
/Ida

Kommentarer

  • elvira säger:

    okej, du kanske redan har hoppat men jag älskar frodo. han är hur fin som helst! har dock aldrig hoppat han, han verkar va rätt speciel:) valle tror jag är väldigt pigg men tror att han inte gör nått dumt och diana tror jag är jätte bra fast jag har aldrig ridit henne:)

    2011-11-24 | 19:57:54
    Bloggadress: http://justhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här: