Yank Hornline

.

vi kommer vara död innan vi har läst klart.

Kategori: Sanna och Ida!

hejsan, nu ska jag och ida plugga hela kvällen vi ska inte plugga till ett matte prov om ni så trodde det! vi ska plugga hela jävla trav reglementet! för att vi ska sen söka oss som funktioner på umåker och då måste man kunna hela travreglementet på ca 97 sidor! så om vi inte bloggar såå hoppas jag att ni förstår! för vi vill gärna jobba på umåker det är ju som det vi har strävat mot! och nu kanske vi får chansen om vi pluggar hela trav reglementet!

jag säger bara att vi kommer nog vara döda innan vi har läst klart hela!


tummen upp för oss (y'

vi hoppas vi får bli funktionärer på umåker det skulle vara asm!:D

/ sanna o ida.

Kommentarer

  • inger säger:

    HEJ tjejer

    Förstår att ni har det ni gör då..Reglementen låter inte så kul..men är ju nödvändiga förstår jag..

    Fina hästar ..ni verkar ha trevligt ihop NI två LYCKA till med pluggandet Kram

    2011-12-29 | 05:13:56
    Bloggadress: http://livsvandrerskan.blogspot.com/
  • Emma säger:

    sv; bebop är en häst jag brukar rida på torsdagar:)

    2011-12-29 | 14:08:00
    Bloggadress: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: