Yank Hornline

.

Tävlingen

Kategori: Ida!

gick SUPER DÅLIGT!
Closseau var skit pigg på framridningen eftersom han stått i stallet i 3 dagar.
Han har varit halt och han var inte halt imorse så kunde rida honom.
Han bockade några gånger oxå...
Och när jag kom på banan och skulle köra programet så, säg hejdå till piggheten och säg hej till segheten!
Alltså fyf*n!
Blev så jävulskt sur!-.-'
Ibörjan körde dom ner en plastficka när ja var i dressyrbanan som han självklart tyckte var läääskiiig!
Kom igenom HELA programet med ganska många fel.
I galoppen saktade han av till trav osvosv.
Fick bara 50.37% och min tävlande som går i dressyrgruppen, tävlat förut och hade en dressyrhäst (vilket jag inte hade, Utan Closseau är typisk hopphäst) så vann hon med 58.8%
Inte sådär jättekul men men.
Taggar iaf hoppningen på freda med Cassie som inte kommer gå så bra...
Cassie är ju dressyrhästen jag mötte på dressyrtävlingen..
Hon har ju ett problem med bakknät och får max hoppa 50cm..
Juneblad kom ju och kollade på min dressyrtävling:)
hoppas han kommer på hoppningen oxå!^^
Nä nu ska ja dra och äta lite sedan se på film:)
Frida, jag lägger ut bilderna på bloggen imorgon skulle jag kunna tro!

Frodo den mörka och Cobra den ljusa!:) så ser man Benjamin bakom:]]]]<3
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: