Yank Hornline

.

Sannas 2011

Kategori: Sanna!

Januari:

det var fortfarande lov jag var med sabina så mycket jag kunde. jag hade också innebandy cup!
sen började skolan, det gick inte bra för mig!
jag var med ronja så mycke jag kunde ocksååå!



Februari:

Skolan började gå bra jag kände mig säker! jag tappade en nära vän!
jag kom närmare linnea!
innebandy fortsatte!

Mars:

jag tror att det va då innebandy slutade.
jag hade bestämt mig att färga håret rött.

April:

jag färgade håret rött!
kom närmare alexandra.



Juni:

det närmade sig sommarlov! alla var taggade!
skolan gick super då!  jag slutade i fotboll!



Juli:

jag for också till jamojamo summer dance camp!
sommarlovet var igång! allt vara bara bäst! jag var med julia super mycket , jag och jimmy for till snöan!



Augusti:

sommarlovet började närma sitt slut! jag och min lillebro fyllde år! jag träffade ida!
jag och linnea for till perskär!



September:
innebandy hade börjat! jag kände mig taggad!
jag och ida startade denna blogg som börjar bli större och större!

Oktober:

jag tror det var då jag red laday! innebandy fortsatte!
jag och ida vart bästa vänner!
jag och ida började ta hand om helenas hästar!

November:

då var jag och ida jätte mycke med helenas hästar typ 2 gånger i veckan!:)





December:

allt var bara bra! jag och ida var bästa bästa vänner!
skolan närmade sig sitt slut!
jag och ida fotade yanken jätte mycke , vi följade med på tävlingarna!



sååå det var en liten sammanfattning av mitt 2011! jag har inte skrivit allt som har hänt! det skulle vara sååå mycke!

men aja snart smäller det! om ca 2 timmar då börjar 2012!

/ sanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: