Yank Hornline

.

Någon?

Kategori: Ida!

Har någon en häst i Umeå som jag kan låna ca 1 gång i veckan i ca. 1 och en halv timme?
gärna inte så långt norr från stan.
Det måste gå bussar!
Det handlar om TORSDAGAR mellan 13-14.30, jag kan även sköta om mockning och smörjning osv.
Det ska gärna vara D-ponny eller storhäst! Även islanshäst eller travhäst går bra:)
Jag kan rida i alla gångarter, är mest en skogsmulle rider helst ut i skog och mark men även kan jag rida på en ridbana (om det finns möjlighet) jag vill inte hoppa så mycket utan rider dressyr och uteritter.
Mejla mig gärna för frågor!:) [email protected]
/Ida

Kommentarer

  • Louise säger:



    Dagens blogg vinnarna är nu uppe kika in och se om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)

    2011-12-07 | 23:09:43
    Bloggadress: http://bylouiseelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: