Yank Hornline

.

En lycklig sanna här! :)

Kategori: Sanna!

hejsan jag har nu fått jullov!:D
sååå himla skönt!
jag fick ju betyg också!
jag har klarat alla ämnen *Stolt*
nu under jullovet ska jag försöka blogga mer!
men jag kommer för det mesta vara hos hästarna för jag vill vara så mycke med dom som möljigt!
aja ikv så ska jag bara ta det lugnt!
imorgon blire att vara med nån typ? :]]
godnatt!

bjuder på nåra bilder från i måndags då jag fotade kjällsjöpojken och yanken på umåker;
sen bjuder jag och jimmy på en bild;
Din bror är din första vän i livet. Ingen kommer någonsin förstå din galna familj som din bror. Även om ni inte träffas eller pratar så ofta du vill, kommer han alltid att vara din vän. Din bror håller din hand en liten stund, men han håller ditt hjärta i en livstid.♥


och vill ni veta det roliga?

jo det är att jag och jimmy fyller år på samma dag!

men vi är inte tvillingar!

jag är född 23 augusti 1997!

Jimmy är född 23 augusti 1999!

han föddes klockan 10.42 o jag kl 10.52.

coolt va?



Kommentarer

  • linnea säger:

    sv ida: elvira tävlar andra klassen och jag tredje, allt börjar klockan 9 tror jag det var och det är runt 8-9 st i varje klass skulle jag tro :)

    2011-12-22 | 00:31:43
    Bloggadress: http://justhorses.blogg.se/
  • Minette säger:

    Visst var ni och fotade julklappshoppningen på Surf idag? :) I så fall får ni jätte gärna skicka bilder på mig och Rindi om ni har några. :)

    2011-12-22 | 15:26:53
    Bloggadress: http://surfryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: